מנועים קדימה
עיצוב אתר ואפליקציה למרצדס-בנץ
יוקרה וחדשנות
מרצדס-בנץ הוא אחד המותגים החזקים והמוכרים ביותר בעולם. מורשת בת 130 שנה, חדשנות טכנולוגית, עיצוב מוקפד, סגנון, יוקרה ולוגו הכוכב המפורסם – מרתקים את דמיונם של מיליוני נהגים ומעריצים ברחבי בעולם.
המטרה: יצירת חוויית שימוש מעניינת וחדשנית אשר תחזק את ערכי המותג ואת הלקוח הפוטנציאלי בבחירתו במותג מרצדס.
עיצוב אפליקציה
יצרנו אפליקציה ייעודית המותקנת על גבי מכשירי iPad הנמצאים בסמוך לכל רכב באולם התצוגה של מרצדס. האפליקציה מאפשרת למשתמש לבנות את הרכב שמולו בתצורות שונות – שינוי צבע הרכב, בחירת חישוקים, צבעי ריפוד, גימורים שונים, מנועים שונים ועוד.
עיצוב אתר
אתר מרצדס הנו אתר מקיף ביותר הכולל כמות גדולה מאד של תוכן ומידע – עשרות דגמים, עמודי תוכן, עמודים תדמיתיים, רכיבים מיוחדים ועוד. הסתעפות רחבה זו הצריכה בניית היררכיה ברורה, יצירת ממשק ניווט אלגנטי וחלוקה נכונה ומאוזנת של המדורים השונים באתר.
הניווט באתר מתבצע באמצעות 3 סרגלים, כאשר לכל אחד מהם פונקציונאליות המתאימה לתוכנו: סרגל ניווט עבור התמצאות בדגמים השונים, סרגל ניווט כללי המוביל לעמודים התדמיתיים של המותג ושל היבואן וסרגלי ניווט פנימיים עבור עמודים עשירים בתוכן.
בנוסף, הוטמעו ממשקי שימוש וניווט בהתאם לתוכן האתר, כגון ניווט בציר זמן, ממשק בניית דגם (בחירת צבע, חישוקים, ריפוד וכו') ומנוע השוואת דגמים. בד בבד עם הניווט בין העמודים השונים, הושם דגש על הנעה לפעולה המלווה את המשתמשים לכל אורך השהייה באתר ומאפשרת להם להזמין נסיעת מבחן.
מותג בינלאומי
מותג מרצדס העולמי מכתיב חוקים ברורים ונראות מוגדרת. היה עלינו ליצור איזון בין הצורך לעבוד לפי חוקי המותג והנראות הבינלאומית שלו, ובין הצורך לתת מענה מתאים לקהל הישראלי, בעברית. בד בבד נדרשנו לשדרג את הפונקציונליות, את חווית השימוש ואת נראות אתר מרצדס ישראל ולהעמידם בקריטריונים מתקדמים ועדכניים.