הזורעים ברינה
מיתוג ערכה לבדיקת זרע
אין כמו בבית
YO הוא המוצר הראשון בעולם המאפשר לבצע בדיקת זרע באמצעות סמארטפון, בבית (או בכל מקום אחר, כל אחד וההעדפות שלו…). התבקשנו לספק מענה מקיף לפיתוח המותג, הכולל גיבוש אסטרטגיה, בניית מערך מסרים, יצירת מערך חזותי מלא, פיתוח ממשק וחווית משתמש מלאה לאפליקציה, עיצוב אריזת המוצר, אתר אינטרנט ותהליך הזמנת המוצר. כמו כן ליווינו את שלבי התכנון וההשקה של המוצר לשוק האמריקאי ולאחריו לשווקים נוספים בעולם.
מיתוג ואסטרטגיה
שלב העבודה הראשון במיתוג המוצר היה גיבוש אסטרטגיית המותג. תהליך האסטרטגיה נשען על תובנות מתוך סקר שוק שנערך בארה״ב, לצד מיפוי המוצר מבחינת תחרות, ערך, ביקוש וניתוח קהלי היעד. בראש מערך המסרים הוצבה תפיסתו של המוצר כמוצר רפואי אמין ומדויק, שפותח על ידי חברה המתמחה בתחום בדיקות הזרע.
בהתאם לכך עיצוב המותג סולידי, גברי, משדר עומק ויציבות ועושה שימוש בצבעוניות מובהקת המביאה עמה בולטות ונוכחות זכירה.
עיצוב אפליקציה
אפליקציית המובייל (Android & iOS) היא לבו של המוצר, ונדרשה מידה גבוהה של דיוק בתכנון הממשק, חווית המשתמש ועיצוב המסכים השונים. האפליקציה מובילה ומלווה את המשתמש צעד אחר צעד באמצעות ממשק ידידותי הכולל הנחיות ברורות, שימוש באנימציות ומתן מידע מקצועי לאורך כל התהליך.
עיצוב לוגו
עיצוב לוגו המותג יוצר צורה פשוטה וזכירה, בעלת פרופורציות קלאסיות ונוכחות בולטת. שילוב אלמנט גרפי הופך את האות O לסמל הגברי בצורה חכמה, המשתלבת באופן טבעי ואינטגרלי בשם המותג.
YO הוא מותג המשלב רצינות וידידותיות. הוא משרה ביטחון ואמינות לצד נגישות, אינטואיטיביות וקלות שימוש.
עיצוב אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של YO הוא חוד החנית במערך המכירה של המוצר, ומהווה דרך קלה, מהירה ודיסקרטית לרכישתו. לצד אפשרות רכישה, מכיל האתר מידע על המוצר, אזור תמיכה ושירות לקוחות.
עיצוב חווית משתמש (UX)
מתוך הבנה שהבדיקה הנה תהליך המלווה בחרדה רבה ובדאגה, שמנו דגש מיוחד על ממשק פשוט ואינטואיטיבי, המאפשר הבנה מהירה של הפעלת האפליקציה והמנעות מפעולות מסובכות שיגבירו את אחוזי הנטישה של תהליך הבדיקה. כמו כן הוטמעו באפליקציה כלים ותהליכים שנועדו להפיג את המתח ולסייע למשתמש. לדוגמה, בנקודות בהן על המשתמש להמתין, מסייעת האפליקציה ״להעביר את הזמן״ באמצעות שאלון טריוויה משעשע בנושאי פוריות.