אגדת לילה ירושלמית
מיתוג מאפייה בשוק מחנה יהודה
אומן הלחם
המאפיה של ראסל (Russell’s Bakery) היא מאפיית בוטיק ירושלמית ייחודית. למרות התפיסה המקובלת לפיה לחם טעים מכיל חומרים שאינם בריאים ולחם בריא מאבד מטעמו, מצליח ראסל – אומן הלחם – לאפות לחמים טעימים ללא שימוש בחומרים משמרים, בתוך המולת שוק מחנה יהודה.
השילוב בין טעים ובריא, הנחשב לבלתי אפשרי כמעט, הוא ההשראה למיתוג המאפיה. בחרנו ליצור עולם פנטזיה ובו שילובים מפתיעים, חיבורים בלתי אפשריים ואגדות הנרקמות בין סמטאות השוק.
עיצוב מעורר תיאבון
מטרה חשובה במיתוג ועיצוב בתחום המזון היא יצירת תפיסה של איכות, טריות ומקצועיות. את זאת השגנו באמצעות עיצוב המשדר דיוק, נקיון ועקביות, צילומים מעוררי תיאבון ושיקוף אמיתי של הלחם האיכותי הנאפה במקום.
עיצוב ופיתוח אתר
אתר האינטרנט של המאפיה שהוקם כחלק מתהליך המיתוג כולל את קטלוג הלחמים, מידע רב על תהליך האפיה, חומרי הגלם וסיפורה של המאפיה. עיצוב האתר עושה שימוש נרחב באייקונים ייחודיים, המעניקים תחושה חמה המתכתבת עם המבנה הפיזי של המאפיה ועם הנראות של חומרי המותג השונים. עיצוב ופיתוח האתר מותאם לגלישה במכשירי קצה שונים – מחשב שולחני, טאבלטים וכמובן מכשירים סלולריים (אתר רספונסיבי).
סיפור מותג
על מנת לחזק את המותג כעולם קסום של פנטזיה ואגדות, כתבנו אגדה המספרת את סיפור המאפיה ומשלבת את ערכי המותג.
"…לאורו של הירח, נסגרים מקומות הבילוי הליליים ודממה שלווה יורדת על סמטאות שוק מחנה יהודה. תנשמת לבנה פורשת כנפיה במעוף דומם, עיניה הטובות מאירות את פניה דמויי הלב. נחיתתה קלה וחרישית, ענף החיטה האחוז במקורה מתקמר קלות ונושק לדלת המאפייה הקטנה ברחוב הדקל…".